poniedziałek, 25 lutego 2013

PIERWSZA



Witam wszystkich, którzy tutaj trafili. Chciałabym z Wami podzielić się radością, jaką jest dla mnie ukończenie i wydanie pierwszej części Zamaskowanego. Nie wiedziałam, co z sobą zrobić, kiedy otrzymałam aż trzy pozytywne odpowiedzi od różnych wydawnictw. Po rozmowie z rodzicami zdecydowaliśmy się zaryzykować. Do tej pory nie mogę uwierzyć w to, co się dzieje. Następne opowiadanie nie schowam do szuflady, a trafi do Waszych rąk!
Oficjalnie rozpoczynam promocję. Jak promować Zamaskowanego? Wystarczy wkleić linka do bloga na swojego lub buttony. Okładkę książki, o czym jest, znajdziecie w odpowiednich zakładkach. Premiera na razie nieznana. Pojawiły się zapowiedzi na stronach różnych księgarni, jak również na portalu LubimyCzytać.pl . Cena książki została ustalona na 25 zł. 
Co mogę napisać na zakończenie pierwszej notki? Czasami mam wrażenie, że to tylko sen, a kiedy się obudzę, nie będzie tego wszystkiego. Z drugiej strony, ogromnie się cieszę, ponieważ spełniło się moje największe marzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz