wtorek, 26 marca 2013

TRZECIA

Witam wszystkich.
 Mam do omówienia pewne kwestie. A mianowicie. Nie wiem, co mam myśleć o sprawie. Cały czas pytam siebie, jak można być tak nieogarniętym człowiekiem i zostawić autora w zupełnej niewiedzy? Kilkakrotnie miałam przyjemność pytać, kiedy nastąpi premiera książki, nie dostałam konkretnej daty. Ostatnio jeszcze raz pytałam, okazało się, że premiera się odbyła. Kiedy? Dlaczego nie mogłam tego dnia wpaść w radość i imprezować z okazji wydania? Teraz nie ma sensu. Druga sprawa. Z tego miejsca chcę przeprosić wszystkich czytelników Zamaskowanego za rażące błędy w książce. Podczas korekty myślałam, że pracuję z poważną osobą, która ma pojęcie o swojej pracy. Nawet jeśli pomyłki wynikały z winy autora, każdy kto czyta powieść, natychmiast wychwytuje. Dlaczego zignorowała moją poprawkę przy błędzie, który zauważyłam i została zła wersja? Nigdy nie znajdę odpowiedzi. Sporządziłam listę uwag, wydawnictwo obiecało poprawić w kolejnych drukach. Za obecne egzemplarze mogę tylko przeprosić. 
Pytanie na koniec: Kto Wam najbardziej spodobał się w bohaterach? Ivar, Chaz, a może ktoś inny? i dlaczego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz